Rubrika: Klausk, ko nori!

Kaip teisingai kvėpuoti? Ką valgyti po treniruotės? Kokius tempimo pratimus daryti? Jeigu ir Jums kyla įvairiausių klausimų, susijusių su bėgimu, klauskite mūsų ir mes patarsime arba atsakysime, pasikonsultavę su specialistais. Klausimus siųskite el.paštu:info@sportorenginiai.lt, laiško temos laukelyje nurodykite: Klausk, ko nori.

Ruošiamės Trakų pusmaratoniui kartu!
skausmasRasa klausia: „Padauginau su krūviu ir pradėjo labai skaudėti kelią. Labiau skauda bėgant į kalną. Skauda kelio išorinę pusę. Noriu iki Trakų pusmaratonio atsigauti, ką daryti?“
Atsakome: išgerkite priešuždegiminių vaistų, jei koja tinsta, patepkite gydomaisiais tepalais, pašaldykite po krūvio ir darbo dienos. Sumažinkite fizinį krūvį arba keiskite jį plaukimu. Jei po keleto dienų nepasijusite geriau – būtinai kreipkitės į gydytoją.
Laurynas klausia: „Ar galiu bėgioti, jei anksčiau nesportavau?“.

begioti neveluAtsakome: pradėti bėgioti niekada nėra vėlu. Svarbu tai daryti protingai, t.y. palaipsniui ir tinkamai paskirstyti krūvį, pradėti nuo nedidelių atstumų ir juos pamažu didinti. O geriausia jei bėgiosite su patyrusio trenerio pagalba, kuris pagal Jūsų fizinę būklę ir individualius poreikius sudarys specialią treniruočių programą ir kontroliuos Jūsų savijautą bei būklę.

 

 

jointKlausiate: „Ar tiesa, kad bėgimas kenkia sąnariams?“.

Atsakome – jei pasirinksite Jums tinkamą specialiai bėgimui skirtą avalynę, nebėgiosite vien tik akmenimis grįsta danga, vengsite per didelio fizinio krūvio, sąnariams nieko nenutiks.

 

 

liemuoAušra klausia: „Ar bėgiojant galiu sumažinti liemens apimtį?“.

Atsakome: Labai maža tikimybė, jog vien nuo bėgimo sumažės liemens apimtis. Tačiau jei po bėgimo atliksite įvairius bendro fizinio parengimo pratimus, lavinančius ir stiprinančius raumenis, ilgainiui galima šiek tiek paploninti ir liemenį.

_MG_6957
Top