Kaip pasiruošti varžyboms

Daugelis pradedančiųjų bėgikų dažnai daro esminę klaidą – pamiršta stiprinti raumenis, ugdyti lankstumą ir stiprinti koordinaciją. Bendras fizinis pasirengimas yra itin svarbus ne tik siekiant geresnių rezultatų bėgimo treniruotėse, bet ir norint išvengti traumų. Esant silpniems raumenims ilgainiui gali pradėti skaudėti juosmenį, nugarą ar pan. Nemaišykite raumenų stiprinimo, lankstumo ir koordinacijos lavinimo pratimų su pramankšta, tai – ne tas pats! Kiekvienas bėgimas turėtų prasidėti pramankšta (dažnai vadinama tempimo pratimais), kurios tikslas sušildyti ir paruošti raumenis treniruotei. Tačiau to nepakanka, po bėgimo taip pat reikia atlikti pramankštą, o vėliau įvairius pratimus kojų, pilvo, nugaros, liemens, pėdų ir rankų raumenims stiprinti bei koordinacijai ugdyti. Kviečiame kartu ruoštis Trakų pusmaratoniui, o po bėgimo treniruočių nepamiršti pasirūpinti savo raumenimis. Kiekvieną savaitę pateiksime įvairių pratimų, padėsiančių tinkamai sustiprinti kūną ir pasirengti Trakų pusmaratoniui!

Jums trūksta žinių apie bėgimą ir sportą? Nesenai pradėjote bėgioti? Nepasitikite savo jėgomis? Abejojate ar teisingai treniruojatės? Nežinote kaip pasiruošti varžyboms? Kokią dėvėti aprangą ir avalynę? Ką valgyti prieš treniruotes, varžybas ir po jų?

Mes Jums mielai padėsime

Mankšta

 

 

Bėgimo pamokėlės. Bėgiko pradžiamokslis

Bėgimo pamokėlės. Bėgimo pratimai

Bėgimo pamokėlės. Bėgiko avalynė

Bėgimo pamokėlės. Pratimai su barjerais

Bėgimo pamokėlės. Bėgiko mityba

Top